/Files/images/clipart_of_15182_sm_2.jpg
/Files/images/anna/4.PNG

19.05.2017р. ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА за проблемою:

"Реалізація в ДНЗ пріоритетних напрямків діяльності"

Мета: визначення рівня ефективності діяльності закладу щодо реалізації пріоритетних напрямків діяльності та подальшого розвитку закладу.
Завдання:
- оцінка сприятливих та несприятливих факторів в процесі реалізації проблемної теми та пріоритетних напрямків;
- визначення наслідків розвитку компетентності педагогів та формування компетентності дітей;
- оцінка рівня ресурсів закладу та можливостей колективу;
- прогнозування напрямків подальшої діяльності.
1. Системний підхід до реалізації проблемної теми та пріоритетних напрямків діяльності закладу. Презентація, вихователь- методист Трифонова Л.М.
2. Професійна компетентність як результат роботи над створенням передового педагогічного досвіду. Презентація ППД, практичний психолог М’ягка І.В.
3. «Аукціон педагогічних ідей». Ділова гра, педагоги
4. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування /Обговорення перспектив, визначення завдань на новий навчальний рік, шляхів їх реалізації/ Педагоги.


Галерея "Єдине педагогічне товариство -2017"

/Files/images/pic (4).gif

07.12.2016 р. ЄДИНА ПЕДАГОГІЧНА ГОДИНА

"Зрозумій та допоможи"

Мета: формувати навички ефективної взаємодії педагогів з дітьми з особливими освітніми потребами; актуалізувати досвід роботи педагогів, створювати умови для розвитку комунікативної культури, ознайомити з інноваційним методом – арт-терапією у роботі з дітьми ООП; підвищувати професійну компетентність педагогів закладу щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП в ДНЗ.
1. Особливі діти – особливі потреби (презентація). Відповідальний: Михальченко Т.М., вчитель-дефектолог ДНЗ
2. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами (психологічний тренінг для вихователів) Відповідальний: М’ягка І.В., практичний психолог ДНЗ
3. Психологічні рекомендації для батьків та педагогів, які працюють з дітьми, що мають обмежені можливості здоров’я (пам’ятка) Відповідальний: М’ягка І.В., практичний психолог ДНЗ
4.Так вчиняють діти з особливими потребами (перегляд відеоролика) Відповідальний: Трифонова Л.М., вихователь-методист ДНЗ

/Files/images/2016-2017/IMAG2572.jpg

/Files/images/pic (4).gif

16.12.2015р. ЄДИНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ ТОВАРИСТВО за проблемою:

«Інноваційні технології як засіб підвищення якості дошкільної освіти»
1. Підвищення якості дошкільної освіти шляхом використання інноваційних технологій. Методичний міст. /Ганжа С.М./
2. Хіт-парад інновацій. Презентація /Трифонова Л.М./
3. Долаємо антиінноваційні бар'єри у професійній діяльності /Тренінгова вправа/ М’ягка І.В.
4. Ефективність здоров’язбережувальних технологій у формуванні основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку /Медіазвіт з досвіду роботи/ П’ятигорець О.В.
5. Інтеграція ІКТ в освітню діяльність дошкільного закладу /Інтерактивна гра/ Єрошенкова Т.В.
6. Скриня винахідливого педагога /Інформаційна хвилинка/ Захарова М.А.
7. Визначення позитивних кроків, проблем впровадження інновацій освітній процес ДНЗ, внесення коректив у плани роботи. /Рефлексивне коло/ Педагоги ДНЗ.

/Files/images/2015-2016/IMG_6479.JPG /Files/images/2015-2016/IMG_6484.JPG

/Files/images/2015-2016/IMG_6488.JPG

/Files/images/pic (4).gif

22.05.2015р. ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА

Проблема: Наслідки діяльності колективів дошкільних навчальних закладів щодо реалізації проблемної теми міста на 2011-2015 рр. «Управління розвитком компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу в умовах інноваційного розвитку освітніх закладів».
Мета: визначення рівня ефективності діяльності та напрямків подальшого розвитку закладу
Завдання: - оцінка сприятливих та несприятливих факторів в процесі реалізації проблемної теми;
- визначення наслідків розвитку компетентності педагогів та формування компетентності дітей;
- оцінка рівня ресурсів закладу та можливостей колективу;
- прогнозування подальшої діяльності.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичний керівник, практичний психолог, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, медичний працівник, голови батьківських комітетів.

Галерея "ЄДИНЕ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА - 2015"

/Files/images/pic (4).gif

20.01.2015р. ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ

Проблема: Впровадження методичних рекомендацій з патріотичного виховання в практику роботи дошкільного навчального закладу.
Мета: посилення національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
Завдання: змістове наповнення освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі у відповідності до листа Міністерства освіти і науки України «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»; внесення коректив у плани роботи та визначення подальших кроків діяльності кожного педагога.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичний керівник, практичний психолог, вчитель-логопед.

/Files/photogallery/1758/IMG_2487.JPG

/Files/images/pic (4).gif

ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ учасників навчально – виховного процесу

Тема:«Впровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) в практику роботи дошкільного навчального закладу»
Мета:визначення рівня змін знаннєвої орієнтації педагогів та організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі, визначення подальших кроків діяльності.

Робоча програма:

1. Включення в роботу. Вправа «Квіточка»(М’ягка І.В., практичний психолог).
2. Міні – тренінг «Сучасний педагог».(М’ягка І.В., практичний психолог).
3. Обговорення та визначення позитивних кроків, проблем впровадження компонента, шляхів їх вирішення.(Куртєва Л.А., завідувач).
4. Брейн – ринг: «Підвищення знаннєвої орієнтації педагогів за змістом Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція) (Ганжа С.М., вихователь – методист).
5. Дидактичні, розвиваючі ігри з присутніми за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція)(педагоги груп).
6. Інформація про організацію роботи гуртка «Росяничка», специфіка залучення дітей (Керівник гуртка: Новікова О.А.)
7. Психологічна гра з учасниками на прояв креативності та творчості за «Сенсорно – пізнавальною освітньою лінією»(Керівник гуртка «КлубОК» М’ягка І.В.)
8. «Організація режимних моментів діяльності із врахуванням здоров’я- збережувальних чинників» за освітньою лінією «Особистість дитини».(Ст. медсестра Микитась Н.М.)
9. Рекомендації успішним педагогам. Буклет. (Ганжа С.М., вихователь – методист)
10. Рефлексія – «Букет квітів».(М’ягка І.В.,практичний психолог)
11. Результати. (Куртєва Л.А., завідувач)

Галереї "Єдине методичне об'єднання учасників навчально-виховного процесу "

/Files/images/pic (4).gif

14.05.2014. ЄДИНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ учасників навчально – виховного процесу

Проблема: «Впровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) в практику роботи дошкільного навчального закладу»
Мета: перебіг діяльності колективу ДНЗ, батьків щодо реалізації змісту стандарту дошкільної освіти.

Галереї "Єдине методичне об’єднання"

/Files/images/pic (4).gif

11.05.2012 р. Методоб'єднання музичних керівників міста

Теоретичний блок:
1.Работа з обдарованими дітьми.
2.Гурткова робота, як засіб розвитку обдарованої дитини. Звіт роботи гуртка.(документація)
3.Хвилина комунікабельності.
Практичний блок:
1.Відкрите заняття гуртка.( Показ ДНЗ №41 вокальний гурток "Росяничка")
2.Про роботу музичних гуртків.
3.Творчі здобутки музичних керівників: саморобні музичні інструменти, шумові, духові, атрибутика для вправ на дихання, силу звучання музики, атрибутика для танців, композицій.
4.Новинки музичного матеріалу до випускних свят (пісні, ігри, танці)

Галереї "Методоб'єднання музичних керівників міста"

Кiлькiсть переглядiв: 1874

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.