Історія дитячого садка

Як кожна людина має свою біографію, так і ДНЗ №41 «Барвінок» має свою історію.

- Дитячий садок відкрито 25.02.1976 року.

Відомча належність: трест «Мелітопольмашбуд»

Кількість дітей - 280.

Кількість груп – 12.

Навчання ведеться російською мовою.

Першим завідувачем стала Заєць Галина Іванівна.

Методист – Домущей Олександра Михайлівна.

Розташований по вулиці Гоголя №136-а.

- Рішенням міськвикомкому від 25.05.1994р. трест розформовано. Дитячий садок включено до акціонерного товариства «Мелітопольбуд». Завідує дитячим садком Домущей О.М. з багаторічним досвідом практичної роботи.

- У 1997р. «Мелітопольбуд» здає частину приміщення дитячого садка в оренду школі-гімназії №19. Зменшується кількість груп та їх наповнюваність.

Кількість дітей – 165

Кількість груп - 8

Особливої популярності набуває ідея оптимізації навчально – виховного процесу. Проводиться значна робота з вивчення педагогічних надбань освітян – дошкільників, вивчаються і впроваджуються роботи ППД та представляються власні.

- 1995р. – дитячий садок переходить в комунальну власність міськвно.

Процеси національного відродження вимагають формування національної культури, вивчення звичаїв, традицій, обрядів. Розпочинає роботу «Народний календар», що розкриває загальний досвід життя українського народу. Працюють гуртки: «Стежина» (збирається фольклорний матеріал, матеріал з краєзнавства та народознавства), «Диво калинове» (по відродженню любові до української пісні).

-1997р. – з виходом Закону «Про мови на території України» починається поступовий перехід на українську мову навчання. Проводиться послідовна робота з навчання педагогічних кадрів через різні форми методичної роботи: семінари, школи ППД, методичні об’єднання, педагогічні читання, дискусії, круглі столи. Працюють гуртки: «Материнка» - по вдосконаленню мови дорослих, «Джерельце» - для збагачення словника дітей, «Вишиваночка», «Писанка» - ознайомлення з народно – прикладним мистецтвом українців.

- 2000р. – дитячий садок повністю переведено на українську мову навчання. Збагачується матеріальна база. Оформлюються: світлиця, кімната народознавства та куточки української символіки. Садок міцніє, росте, осучаснюється. В полі зору залишаються питання фізичного, розумового, трудового, морально – етичного, естетичного виховання. Створюються умови для професійної діяльності педагогічних працівників, забезпечення їхнього високого статусу в суспільстві. Робота спрямована на пошук нестандартних форм і методів педагогічного впливу.

- 2002р. – йде запровадження Закону «Про дошкільну освіту». Дитячий садок має статус дитячого навчального закладу. Оновлюється зміст і форми роботи. Актуальними є: інноваційні підходи до навчання і виховання, концептуальні засади розвитку дошкільника, як особистості згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти.

- 2003 – 2004рр. – тісна співпраця ДНЗ та початкової ланки освіти дали змогу бачити глибину і багатовекторність проблем розвитку дошкільного виховання. Простежується велика робота з громадського, патріотичного, морально – етичного, духовного виховання. Розвитку високодуховної особистості сприяють: свята, розваги, вікторини, конкурси, зустрічі, акції, походи, екскурсії, тематичні заняття, слова та особистий приклад педагогів.

- 2005р. – ювілейний рік ДНЗ. Закладено міцний фундамент підготовки дитини до життя. Досягнення, проблеми, перспективи висвітлюються в групових газетах, листівках, малюнках, альбомах, творчих роботах дітей, батьків, вихователів, звітах гуртківців, фотомонтажах, музичних композиціях. Новаторство і нешаблонність у щоденній діяльності протягом 30 років дістали популярність серед ДНЗ міста.

2006р. – робота спрямована на 5 пріоритетних напрямків: якісна освіта, виховання духовності, демократизація і гуманізація навчально – виховного процесу, соціальний захист навчально – виховного процесу, інноваційний розвиток. Створюється сприятливий психологічний клімат. Відповідно до вимог часу оновлюється предметно – розвиваюче середовище для забезпечення всебічно розвинених, духовно багатих, фізично досконалих, талановитих дітей.

День сьогоднішній

- 2011р. – очолює дошкільний заклад Куртєва Лариса Анатоліївна, з 2014р. - Ганжа Світлана Миколаївна. Уся робота колективу спрямована на вдосконалення освітнього процесу, на побудову його відповідно до сучасних вимог. ДНЗ являє собою відкриту систему соціально – освітньої інфраструктури міста. Це дозволяє здійснювати виховання дітей в дусі широкої соціальної комунікативності, відповідного відношення до себе, оточуючих людей і природи, здорової, гармонійно розвинутої, вільної і позитивно налаштованої особистості.

На сьогодні функціонують: методичний кабінет, який очолює вихователь-методист Трифонова Людмила Миколаївна, кабінети: психолога, дефектолога, маніпуляційний, медичний, спортивна та музична зали. Другу частину приміщення займає Мелітопольська гімназія №19.

Ось таке в нас життя! Кожен працівник на своєму місці робить все залежне від нього і ще трохи більше, усвідомлюючи , що інвестиції в сьогоднішнього малюка – це внесок не лише в його особисте майбутнє , а й у благополуччя всієї країни.

/Files/images/7de06a383b86c2f9371cda3665eca691.gif

Кiлькiсть переглядiв: 829

Коментарi

  • Елизавета Андреевна

    2014-02-14 15:07:44

    Помню садик при Галине Ивановне и Александре Михайловне! Молодцы, что держите марку! Садик все также - на хорошем счету! К тому же, - много нового и современного! Рада за вас!.........

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.