/Files/images/2016-2017/Садочок.JPG /Files/images/vchimosya_jiti_razom/2.jpg

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», який упроваджується з грудня 2016 року по квітень 2017 року в Донецькій, Луганській, Запорізькій, Дніпропетровській та Харківській областях.
У рамках проекту ВФ «Крок за кроком» педагоги нашого дошкільного закладу: вихователь-методист Трифонова Л.М., практичний психолог М’ягка І.В., вихователь Єрошенкова Т.В. прийняли участь у дводенному навчально-практичному семінарі «Садочок - простір дружній до дитини» ( м. Запоріжжя, січень 2017р.), на якому познайомились з новими методиками роботи з дітьми, а саме: «Ранкові зустрічі», «Лялька як персона».
Метою семінару є створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації.
Учасниками проекту стали 12 дошкільних навчальних заклади Мелітополя. Наш ДНЗ разом з дошкільним закладом № 8 «Зірочка» визначено опорними для впровадження проекту «Садочок-простір дружній до дитини».

/Files/images/1167354yin8tsiepj.gif

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

Проведення ранкових зустрічей з дошкільниками стало важливою складовою освітньо-виховного процесу в нашому закладі. На початку дня діти збираються разом з вихователем в коло, щоб привітати друзів, поставити запитання, обговорити новини майбутнього дня. Саме під час таких зустрічей діти опановують науку спілкування, розвивають спостережливість та уміння працювати в групі.
Невід'ємними атрибутами ранкових зустрічей є «Куточок ранкової зустрічі», «Крісло автора», «Правила групи», різноманітні цікаві вправи та ігри, що забезпечують емоційний комфорт на весь день.


Галерея "Ранкові зустрічі"

Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з друзями, після чого впродовж короткого часу ділиться власними новинами зі своїми товаришами, які з повагою слухають і ставлять свої запитання, роблять зауваження. Після цього діти беруть участь у короткій, енергійній груповій вправі, спрямованій на створення позитивної атмосфери в групі на весь день перебування в дитячому садку.

ЛЯЛЬКА ЯК ПЕРСОНА

Методика «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» реалізується в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта та Фонду «Інститут Відкритого Суспільства».
Впроваджуючи методику «Лялька як персона», вихователі нашого дошкільного закладу зрозуміли, що вона дає змогу проводити ефективні, стимулюючі та цікаві бесіди, спрямовані на формування емоційної грамотності дітей, заохочення особистісного зростання у комфортній психологічній атмосфері. Ляльки-персони - це практична методика, що сприяє психологічному розвитку малюків, виховує емпатію і допомагає організувати розмову серед дітей про складні питання розмаїття та інклюзії за такими ознаками, як: зовнішність (фізичні особливості, характеристики); расова, національна, етнічна приналежність; культура і віросповідання; інвалідність, стан здоров'я тощо.


Галерея "Лялька як персона"

Проводячи заняття з використанням ляльок Дмитрика та Іванки, які вже так полюбились малятам і дорослим, педагоги помітили, що такий підхід допомагає кожній дитині відчути себе частиною колективу, підвищує рівень участі дітей, розвиває навички активного слухання, спонукає вихователів приймати відповіді кожної дитини і надавати позитивний зворотний зв'язок.
Педагоги «Барвінка» стверджують, що «Через методику «Лялька як персона» діти зрозуміли такі поняття, як: заохочення та покарання, жадібність, підтрим­ка та допомога іншим, справедливість та несправедливість, рівність, навчилися співпереживати, цінувати себе як особистість».
Кiлькiсть переглядiв: 1563

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.